PRIDAŤ OTÁZKU

Meno * E-mail *

Telefón * Zaradenie *

Informácia o telefónnom čísle nebude zverejnená, slúži iba na interné účely pre potrebu ďalšej konzultácie. Odoslaním formuláru súhlasíte s použitím Vášho e-mailu na marketingové účely spoločnosti Legrand Slovensko s.r.o. Z odoberania newslettera sa možete kedykoľvek odhlásiť prostredníctvom odkazu na konci každého newsletteru.
Nadpis *


Opíšte kód *


polia označené * sú povinné
www.legrandforum.sk

Potrebujete poradiť?

Naše fórum už navštívilo 1 167 269 zákazníkov.

- vypínače a zásuvky

- inteligentné systémy

- vstupné systémy

- istenie a svietidlá

- predlžovačky

- iné

2 vodicovy vstupny systém

Meno: Patrik

Dátum: 02.12. 2013

Zaradenie: Audio/video vstupné systémy

Dobrý deň, namontoval som si vratnika model 375770 a mam problem že keď zdvihnem telefon nie je ma počuť. Po cca 15 -20 sekundách zrazu akoby miktofon nabehol a funguje v poriadku. keď v zápeti zavesim a znova zdvhnem všetko je v poriadku. ale ako náhle je telefon zaveseny cca 5 min a viac problem sa opakuje. Poprosim o radu čo skontrolovať v montaźi. Alebo je možne že je vratnik vadný od výroby? Kabeláź odzvončeka k vratnikovy je cca 50m, použil som vodič 0,75. ďakujem za radu

LEGRAND ODPOVEDÁ

Meno: Róbert Bodnár

Dátum: 03.12. 2013

dobry den, V prvom rade kabel by mal byt na tuto vzdialenost v poriadku. Riadte sa prosim pokynmi v spodnej casti navodu, ak problemy pretrvavaju ,dany kit reklamujte.

Prílohy:
- SK_375770.pdf

V prípade ďalších otázok ma kontaktujte priamo na robert.bodnar@legrand.sk alebo na telefónnom čísle 02/32 153 601. Róbert Bodnár

PRIDAŤ ODPOVEĎ

Odpovede môžu pridávať iba pracovníci spoločnosti Legrand. Ak pracujete v spoločnosti Legrand, prihláste sa prosím.

Zadajte heslo