PRIDAŤ OTÁZKU

Meno * E-mail *

Telefón * Zaradenie *

Informácia o telefónnom čísle nebude zverejnená, slúži iba na interné účely pre potrebu ďalšej konzultácie. Odoslaním formuláru súhlasíte s použitím Vášho e-mailu na marketingové účely spoločnosti Legrand Slovensko s.r.o. Z odoberania newslettera sa možete kedykoľvek odhlásiť prostredníctvom odkazu na konci každého newsletteru.
Nadpis *


Opíšte kód *


polia označené * sú povinné
www.legrandforum.sk

Potrebujete poradiť?

Naše fórum už navštívilo 1 145 051 zákazníkov.

- vypínače a zásuvky

- inteligentné systémy

- vstupné systémy

- istenie a svietidlá

- predlžovačky

- iné

Legrand Netatmo nemožno nájsť

Meno: Peter Krajčovič

Dátum: 09.10. 2024

Zaradenie: Valena

Dobrý deň,

Po viacnásobnom resetovaní Legrand Netatmo Gateway pomocou reset tlačidla a tiež por resetovaní tlačidla home/away stále nie je možné nájsť zariadenia pomocou smartfónu.

Opakovane som skúšal aj vybrať batériu z home/away tlačidla, vypojil som napájanie z Legrand Gateway, ale bez zmeny.

Takže zariadenia žiaľ môžu vykonávať svoju funkciu len pasívne.

Ako môžem vyriešiť tento problém?

LEGRAND ODPOVEDÁ

Meno: Timotej Smolek

Dátum: 16.10. 2024

Dobrý deň, 

reset komunikačnej brány a zároveň tlačidla doma/mimo domu, nie je odporúčané, pretože môžete tieto dva prvky od seba nenávratne od-párovať a zároveň môžete znefunkčniť komunikačnú bránu. 
Pre ďalšie riešenie situácie zavolajte na technickú podporu Legrand alebo na telefónne číslo z tejto odpovede. 

V prípade ďalších otázok ma kontaktujte priamo na timotej.smolek@legrand.com alebo na telefónnom čísle +421 917 866 552. Timotej Smolek

PRIDAŤ ODPOVEĎ

Odpovede môžu pridávať iba pracovníci spoločnosti Legrand. Ak pracujete v spoločnosti Legrand, prihláste sa prosím.

Zadajte heslo