PRIDAŤ OTÁZKU

Meno * E-mail *

Telefón * Zaradenie *

Informácia o telefónnom čísle nebude zverejnená, slúži iba na interné účely pre potrebu ďalšej konzultácie. Odoslaním formuláru súhlasíte s použitím Vášho e-mailu na marketingové účely spoločnosti Legrand Slovensko s.r.o. Z odoberania newslettera sa možete kedykoľvek odhlásiť prostredníctvom odkazu na konci každého newsletteru.
Nadpis *


Opíšte kód *


polia označené * sú povinné
www.legrandforum.sk

Potrebujete poradiť?

Naše fórum už navštívilo 1 064 873 zákazníkov.

- vypínače a zásuvky

- inteligentné systémy

- vstupné systémy

- istenie a svietidlá

- predlžovačky

- iné

Appel HomeKit nefukcnost

Meno: Marek Reisinger

Dátum: 19.03. 2024

Zaradenie: Valena Life s Netatmo

Dobra den.

Zariadenia prestali komunikovat s aplikaciou Domacnost od Appel-u. Viete mi poradit ako to sparovat? Doteraz to fungovalo prostrednictvom "mosta". Ten vsak uz nie je mozne vytvorit.

Dakujem.

LEGRAND ODPOVEDÁ

Meno: Timotej Smolek

Dátum: 07.06. 2024

Dobrý deň, 

vyskúšajte, či naše zariadenia komunikujú z HomeKitu ak sa nachádze doma spolu s Vašim zariadením Apple. V tedy by mali byť naše zariadenia dostupné aj bez "mostu", ktorý vytvára buď Homepod alebo Apple TV. Ak ani to nefunguje zrejme budete mať nesprávne nakonfigurovaný Homekit. 

V prípade ďalších otázok ma kontaktujte priamo na timotej.smolek@legrand.com alebo na telefónnom čísle +421 917 866 552. Timotej Smolek

PRIDAŤ ODPOVEĎ

Odpovede môžu pridávať iba pracovníci spoločnosti Legrand. Ak pracujete v spoločnosti Legrand, prihláste sa prosím.

Zadajte heslo