Netatmo Presence |
Meno: Dušan Zelenák Dátum: 08.04. 2023 Zaradenie: NetatmoPro |
Mám problém inštalovať kameru Netatmo presence.
Kame ru som pripojil na sieť.
Podľa návodu som sa (na viac pokusov dostal do stavu, že aplikácia vyhlásila, že zariadenie je pripojené k (wifi) sieti. Toto mám skontrolované - kamera viditeľná na routri s pridelenou IP.
Pri ďalšom kroku aplikácia vyhlási chybu, že nevie zariadenie nájsť a po akceptovaní sa všetko vráti na začiatok.
ďalšia Netatmo Presence a Netatmo Welcome sú pripojené.
Je iná možnosť pridanie kamery do aplikácie ako cez "Nainštalovať produkt"?
Je niekde v SR servis, kde by vedeli kameru skontrolovať?
Vopred ďakujem za odpoveď.
LEGRAND ODPOVEDÁ |
Meno: Timotej Smolek Dátum: 11.04. 2023 |
Dobrý deň,
pripájate kameru na ten istý router ako prvú kameru alebo na wifi repeater ?
Používate na inštaláciu kamery operačný systém android alebo ios ?
Nie je iná možnosť ako nainštalovať Netatmo Presence ako cez "Nainštalovať produkt".
Vieme vám pomôcť iba cez našu technickú podporu, servis na Slovensku nie je.
Môžete zatiaľ použiť na resetovanie kamery postup zo stránky Netatma:
I can’t setup the Smart Outdoor Camera. What should I do? – Netatmo
V prípade ďalších otázok ma kontaktujte priamo na timotej.smolek@legrand.com alebo na telefónnom čísle +421 917 866 552. Timotej Smolek Tweet