PRIDAŤ OTÁZKU

Meno * E-mail *

Telefón * Zaradenie *

Informácia o telefónnom čísle nebude zverejnená, slúži iba na interné účely pre potrebu ďalšej konzultácie. Odoslaním formuláru súhlasíte s použitím Vášho e-mailu na marketingové účely spoločnosti Legrand Slovensko s.r.o. Z odoberania newslettera sa možete kedykoľvek odhlásiť prostredníctvom odkazu na konci každého newsletteru.
Nadpis *


Opíšte kód *


polia označené * sú povinné
www.legrandforum.sk

Potrebujete poradiť?

Naše fórum už navštívilo 1 167 359 zákazníkov.

- vypínače a zásuvky

- inteligentné systémy

- vstupné systémy

- istenie a svietidlá

- predlžovačky

- iné

Bticino Classe 300X

Meno: Vratislav Kavalier

Dátum: 19.10. 2022

Zaradenie: Audio/video vstupné systémy

Dobrý deň,
mal som videovrátnika na domácej sieti a tiež funkčného v aplikácii v mobilnom telefóne, avšak po zmene internétoveho poskytovatela uz nie je možné sa pripojiť na môj projekt z mobilného telefónu. Resetol som vrátnika, odinštaloval aplikáciu a opätovne sa prihlásil, avšak bez úspechu. V čom je prosím problém?

Ďakujem

Vratislav

LEGRAND ODPOVEDÁ

Meno: Timotej Smolek

Dátum: 19.10. 2022

Dobrý deň,

v takýchto prípadoch sa najčastejšie stáva, že nový router vysiela 5Ghz wifi sieť, s ktorou vrátnik nie je kompatibilný. Je potrebné pripojiť vrátnik na wifi s 2,4Ghz sieť. V inom prípade nás kontaktujte na linke technickej podpory.

V prípade ďalších otázok ma kontaktujte priamo na timotej.smolek@legrand.com alebo na telefónnom čísle +421 917 866 552. Timotej Smolek

PRIDAŤ ODPOVEĎ

Odpovede môžu pridávať iba pracovníci spoločnosti Legrand. Ak pracujete v spoločnosti Legrand, prihláste sa prosím.

Zadajte heslo