Cloud problém s Easy Kit Wi-Fi, 369420 |
Meno: Roland Dátum: 29.09. 2022 Zaradenie: Audio/video vstupné systémy |
Dobrý deň,
videovrátnik fungoval u zákazníka cca pol roka bez problémov.
Zákazník si však omylom odinštaloval aplikáciu EasyKit a po novej inštalácii sa nedarí pripojiť videovrátnik do aplikácie.
Všetko prebehne podľa pokynov až kým sa začne pripájať aplikácia v mobile cez cloud Legrand... chvíľu sa točí krúžok na vnútornom monitore, rovnako aj v aplikácii a nakoniec aplikácia v mobile napíše hlášku, že na Cloud sa nedá pripojiť.
Toto sa deje stále dokola aj po 30-tich pokusoch o pripojenie.
Je nejaké riešenie tohto problému?
Ďakujem za odpoveď.
LEGRAND ODPOVEDÁ |
Meno: Timotej Smolek Dátum: 11.10. 2022 |
Dobrý deň,
prihlasujete sa pomocou účtu, s ktorým ste boli prihlásený pred tým ? Stiahli ste si EASY KIT DOOR ENTRY aplikáciu ? (máme viac APP na videovrátniky, treba sa uistiť či máte tú spravnu) Nevymenili ste aj wifi router medzi tým za 5Ghz router ??
Skúsil by som vyresetovať wifi a aj samotné zariadenie a pripojiť sa potom ešte raz. Pokiaľ sa prihlasujete tým istým kontom, s ktorým daný vrátnik bol spárovaný, tak sa vám stačilo prihlásiť do konta a vrátnik by sa vám tam mal zobraziť automaticky.
V prípade ďalších otázok ma kontaktujte priamo na timotej.smolek@legrand.sk alebo na telefónnom čísle +421 917 866 552. Timotej Smolek Tweet