PRIDAŤ OTÁZKU

Meno * E-mail *

Telefón * Zaradenie *

Informácia o telefónnom čísle nebude zverejnená, slúži iba na interné účely pre potrebu ďalšej konzultácie. Odoslaním formuláru súhlasíte s použitím Vášho e-mailu na marketingové účely spoločnosti Legrand Slovensko s.r.o. Z odoberania newslettera sa možete kedykoľvek odhlásiť prostredníctvom odkazu na konci každého newsletteru.
Nadpis *


Opíšte kód *


polia označené * sú povinné
www.legrandforum.sk

Potrebujete poradiť?

Naše fórum už navštívilo 1 145 327 zákazníkov.

- vypínače a zásuvky

- inteligentné systémy

- vstupné systémy

- istenie a svietidlá

- predlžovačky

- iné

Valena life s netatmo

Meno: Matej Čišecký

Dátum: 13.12. 2021

Zaradenie: Valena

Dobrý deň,

v prvom rade vám chcem povedať, že som sa veľmi potešil keď ste predstvili produkty rady valena life s netatmo. S produktami Legrand mám len dobré skúsenosti a vždy ich preferujem i keď nie som profesionál. Taktiež používame zariadenia Netatmo s ktorými sme veľmi spokojní.

Keďže si si staviame rodinný domček tak pomaly robím prieskum trhu a včera som si pozrel jedno prezentačné video ohľadom tejto produktovej rady.

Pán prednášajúci spomenul, že bez konektivity k internetu nebudú fungovať "smart" funkcie. Neviem k tomu nájsť ďalšie informácie tak píšem sem. Mám dve otázky:

- Je to naozaj tak, že napriek tomu, že wifi a teda lokálna sieť funguje akékoľvek "smart" funkcie z aplikácie zostanú nefunkčné? Vrátane naprogramovaných podmienok? Napríklad vytiahutie žalúzií pri východe slnka?
- Je tomu tak aj v prípade integrácie do Apple domácnosti, čiže prostredníctvom Apple Homekit?

Vlastne mám ešte jednu otázku, rád by som si produkty pozrel a vyskúšal osobne, mám možnosť tak urobiť v nejakom showroome?

Za skorú odpoveď veľmi pekne ďakujem

s pozdravom
Čišecký

LEGRAND ODPOVEDÁ

Meno: Timotej Smolek

Dátum: 21.12. 2021

Dobrý deň,

scenáre a naprogramované plány sú uložené lokálne v bráne štartovacieho balíku. Čiže pri strate internetového pripojenia nefunguje prepojenie s aplikáciou, čiže ostatné funkcie zostávajú funkčné.(môžete ich používať, ale nemôžete ich meniť)
Počas aktuálnej situácie nie je možné navštevovať showroom, keď sa situácia ukľudní je možné sa dohodnúť. 

V prípade ďalších otázok ma kontaktujte priamo na timotej.smolek@legrand.sk alebo na telefónnom čísle +421917866552. Timotej Smolek

PRIDAŤ ODPOVEĎ

Odpovede môžu pridávať iba pracovníci spoločnosti Legrand. Ak pracujete v spoločnosti Legrand, prihláste sa prosím.

Zadajte heslo