PRIDAŤ OTÁZKU

Meno * E-mail *

Telefón * Zaradenie *

Informácia o telefónnom čísle nebude zverejnená, slúži iba na interné účely pre potrebu ďalšej konzultácie. Odoslaním formuláru súhlasíte s použitím Vášho e-mailu na marketingové účely spoločnosti Legrand Slovensko s.r.o. Z odoberania newslettera sa možete kedykoľvek odhlásiť prostredníctvom odkazu na konci každého newsletteru.
Nadpis *


Opíšte kód *


polia označené * sú povinné
www.legrandforum.sk

Potrebujete poradiť?

Naše fórum už navštívilo 1 167 302 zákazníkov.

- vypínače a zásuvky

- inteligentné systémy

- vstupné systémy

- istenie a svietidlá

- predlžovačky

- iné

Classe 300x Wi Fi

Meno: Matej

Dátum: 11.12. 2019

Zaradenie: Audio/video vstupné systémy

Dobry den,
Kedze ste mi na predoslu otazku nezodpovedali, tak sa skusim este raz opytat. Po vymene telefonu sa neviem pripojit cez mobilnu aplikaciu Door Entry.Skusal som zariadenie resetnu, dalej som si vymazal ucet a vytvoril novy a aj napriek tomuto sa nieviek k zariadeniu pripojit.Dalej som skusil vnutornu jednotku pripojit na inu wifi siet, na tu istu siet som pripojil telefon a stale mi nenajde vnutornu jednotku.Skusal som uz viacej telefonov, ale bez uspechu.
Mate este napady co moze byt problem?

LEGRAND ODPOVEDÁ

Meno: Daniel Strkula

Dátum: 13.12. 2019

Dobry den,

skusali ste aktualizovat aj firmware na wifi routeri a vratniku? Dalsia vec moze byt ze pri parovani telefonu treba vypnut mobilne data a parovat telefon len cez wifi. Ak nepomoze ani toto tak treba sadu vyreklamovat. 

V prípade ďalších otázok ma kontaktujte priamo na daniel.strkula@legrand.sk alebo na telefónnom čísle +421/2 32 153 624. Daniel Strkula

PRIDAŤ ODPOVEĎ

Odpovede môžu pridávať iba pracovníci spoločnosti Legrand. Ak pracujete v spoločnosti Legrand, prihláste sa prosím.

Zadajte heslo