PRIDAŤ OTÁZKU

Meno * E-mail *

Telefón * Zaradenie *

Informácia o telefónnom čísle nebude zverejnená, slúži iba na interné účely pre potrebu ďalšej konzultácie. Odoslaním formuláru súhlasíte s použitím Vášho e-mailu na marketingové účely spoločnosti Legrand Slovensko s.r.o. Z odoberania newslettera sa možete kedykoľvek odhlásiť prostredníctvom odkazu na konci každého newsletteru.
Nadpis *


Opíšte kód *


polia označené * sú povinné
www.legrandforum.sk

Potrebujete poradiť?

Naše fórum už navštívilo 1 167 248 zákazníkov.

- vypínače a zásuvky

- inteligentné systémy

- vstupné systémy

- istenie a svietidlá

- predlžovačky

- iné

Classe 300x Wi Fi

Meno: Matej

Dátum: 06.12. 2019

Zaradenie: Audio/video vstupné systémy

Dobry den,
Chcem vas poprosit o radu.CCa po roku odkedy mam videovratnika classe 300x WIFI som vymenil telefon.Po nainstalovani aplikacie a prihlaseni sa zrazu neviem pripojit k zariedeniu.Uz som skusil zariadenie resetnut,plus som skusil aj wifi na zariadeni resetnut, dalej som so zariadenia vymazal vsetky konta a aj napriek tomu sa neviem pripojit k zariadeniu.
Viete mi stym poradit?Vopred dakujem

LEGRAND ODPOVEDÁ

Meno: Daniel Strkula

Dátum: 12.12. 2019

Dobry den,

skusali ste aktualizovat aj firmware na wifi routeri a vratniku? Dalsia vec moze byt ze pri parovani telefonu treba vypnut mobilne data a parovat telefon len cez wifi. Ak nepomoze ani toto tak treba sadu vyreklamovat. 

V prípade ďalších otázok ma kontaktujte priamo na daniel.strkula@legrand.sk alebo na telefónnom čísle +421/2 32 153 624. Daniel Strkula

PRIDAŤ ODPOVEĎ

Odpovede môžu pridávať iba pracovníci spoločnosti Legrand. Ak pracujete v spoločnosti Legrand, prihláste sa prosím.

Zadajte heslo