PRIDAŤ OTÁZKU

Meno * E-mail *

Telefón * Zaradenie *

Informácia o telefónnom čísle nebude zverejnená, slúži iba na interné účely pre potrebu ďalšej konzultácie. Odoslaním formuláru súhlasíte s použitím Vášho e-mailu na marketingové účely spoločnosti Legrand Slovensko s.r.o. Z odoberania newslettera sa možete kedykoľvek odhlásiť prostredníctvom odkazu na konci každého newsletteru.
Nadpis *


Opíšte kód *


polia označené * sú povinné
www.legrandforum.sk

Potrebujete poradiť?

Naše fórum už navštívilo 1 147 027 zákazníkov.

- vypínače a zásuvky

- inteligentné systémy

- vstupné systémy

- istenie a svietidlá

- predlžovačky

- iné

Classe 300X WiFi

Meno: Ján

Dátum: 25.04. 2019

Zaradenie: Audio/video vstupné systémy

Dobrý deň,
chcem sa spýtať ako mám postupovať pred týždňom som zistil že nejde zvonček. Ak stlačím zvonenie na vonkajšej jednotke tvári sa ako keby zvonila ale na vnútornej jednotke ani na mobile nie je žiadna odozva.
Skúšal som dať aj reset vnútornej jednotky ale nepomohlo.

LEGRAND ODPOVEDÁ

Meno: Róbert Bodnár

Dátum: 25.04. 2019

dobry den,

vo vasom pripade by som odporucal kontaktovat vasho elektrikara a skontrolovat funkcnost napajacieho zdroja a konfiguracie vnutornej jednotky.

prajem pekny den.

V prípade ďalších otázok ma kontaktujte priamo na robert.bodnar@legrand.sk alebo na telefónnom čísle 02/32 153 601. Róbert Bodnár

PRIDAŤ ODPOVEĎ

Odpovede môžu pridávať iba pracovníci spoločnosti Legrand. Ak pracujete v spoločnosti Legrand, prihláste sa prosím.

Zadajte heslo