BT363911 |
Meno: Marcel Dátum: 29.01. 2018 Zaradenie: Audio/video vstupné systémy |
Dobry vecer,
chcem sa spytat mam videovratnik BT363911 mam ho pripojeny k internetu a fungoval mi aj na telefone cez aplikaciu Door Entry ale stale mi vypadaval signal. menil som router a teraz sa neviem prihlasit do aplikacie pod mojim menom a heslom respektive prihlasit sa viem a ked zakliknem potrebne veci aby ma to pustilo dalej (ze suhlasim s marketingovimi vecami a podobne) tuknem na dalej (na zelenu fajku) a vypise mi chybu : Error: e_PasswordAlreadyUsed/Your passwprd was already used:(433)
Akym sposobom by som sa dokazal prihlasit k vratniku cez tuto aplikaciu na moj stary ucet? vopred dakujem
LEGRAND ODPOVEDÁ |
Meno: Daniel Strkula Dátum: 30.01. 2018 |
Dobry den,
rieseni problemu moze byt viac:
- na vnutornej jednotke v menu uviest vratnik do fabrickych nastaveni,
- vymazat ucet uplne, a vytvorit taky isty ucet s rovnakym emailom, ALE s uplne inym heslom,
- pri konfiguracii vypnut mobilne data a parovat zariadenia len cez wifi,
Ak problem pretrvava obratte sa prosim na technicku podporu Legrand +421 2/32153643
V prípade ďalších otázok ma kontaktujte priamo na daniel.strkula@legrand.sk alebo na telefónnom čísle +421/2 32 153 624. Daniel Strkula Tweet