PRIDAŤ OTÁZKU

Meno * E-mail *

Telefón * Zaradenie *

Informácia o telefónnom čísle nebude zverejnená, slúži iba na interné účely pre potrebu ďalšej konzultácie. Odoslaním formuláru súhlasíte s použitím Vášho e-mailu na marketingové účely spoločnosti Legrand Slovensko s.r.o. Z odoberania newslettera sa možete kedykoľvek odhlásiť prostredníctvom odkazu na konci každého newsletteru.
Nadpis *


Opíšte kód *


polia označené * sú povinné
www.legrandforum.sk

Potrebujete poradiť?

Naše fórum už navštívilo 1 145 585 zákazníkov.

- vypínače a zásuvky

- inteligentné systémy

- vstupné systémy

- istenie a svietidlá

- predlžovačky

- iné

BT363911

Meno: Marcel

Dátum: 29.01. 2018

Zaradenie: Audio/video vstupné systémy

Dobry vecer,
chcem sa spytat mam videovratnik BT363911 mam ho pripojeny k internetu a fungoval mi aj na telefone cez aplikaciu Door Entry ale stale mi vypadaval signal. menil som router a teraz sa neviem prihlasit do aplikacie pod mojim menom a heslom respektive prihlasit sa viem a ked zakliknem potrebne veci aby ma to pustilo dalej (ze suhlasim s marketingovimi vecami a podobne) tuknem na dalej (na zelenu fajku) a vypise mi chybu : Error: e_PasswordAlreadyUsed/Your passwprd was already used:(433)
Akym sposobom by som sa dokazal prihlasit k vratniku cez tuto aplikaciu na moj stary ucet? vopred dakujem

LEGRAND ODPOVEDÁ

Meno: Daniel Strkula

Dátum: 30.01. 2018

Dobry den,

rieseni problemu moze byt viac:
- na vnutornej jednotke v menu uviest vratnik do fabrickych nastaveni,
- vymazat ucet uplne, a vytvorit taky isty ucet s rovnakym emailom, ALE s uplne inym heslom, 
- pri konfiguracii vypnut mobilne data a parovat zariadenia len cez wifi,

Ak problem pretrvava obratte sa prosim na technicku podporu Legrand +421 2/32153643

V prípade ďalších otázok ma kontaktujte priamo na daniel.strkula@legrand.sk alebo na telefónnom čísle +421/2 32 153 624. Daniel Strkula

PRIDAŤ ODPOVEĎ

Odpovede môžu pridávať iba pracovníci spoločnosti Legrand. Ak pracujete v spoločnosti Legrand, prihláste sa prosím.

Zadajte heslo