PRIDAŤ OTÁZKU

Meno * E-mail *

Telefón * Zaradenie *

Informácia o telefónnom čísle nebude zverejnená, slúži iba na interné účely pre potrebu ďalšej konzultácie. Odoslaním formuláru súhlasíte s použitím Vášho e-mailu na marketingové účely spoločnosti Legrand Slovensko s.r.o. Z odoberania newslettera sa možete kedykoľvek odhlásiť prostredníctvom odkazu na konci každého newsletteru.
Nadpis *


Opíšte kód *


polia označené * sú povinné
www.legrandforum.sk

Potrebujete poradiť?

Naše fórum už navštívilo 1 167 330 zákazníkov.

- vypínače a zásuvky

- inteligentné systémy

- vstupné systémy

- istenie a svietidlá

- predlžovačky

- iné

Classe 300x Wi-Fi

Meno: Marcel

Dátum: 22.10. 2017

Zaradenie: Audio/video vstupné systémy

Dobry den,
mam tento videovratnik zapojeny podla navodu, ale ked zapnem vnutornu jednotku tak mi vypisuje ze je zle nastaveny datum a cas, ked ho nastavim manualne tak mi neda moznost pokracovat (next) ale iba navrat vtedy restartuje vnutornu jednotku a ked zase nabehne zase mi vypise ze je zle nastaveny datum a cas. Pripojil som ho k domacej internetovej sieti a dal som ziskat automaticky datum a cas a ostatne sa opakovala restartovalo a po nabehnuti zase ze nieje dobre nadstaveny datum a cas. A dalsia vec neda sa mi sparovat s telefonom. Ked postupujem podla navodu v aplikacii zacne mi vyhladavat pripojene vnutorne jednotky a vypise ze prislo k chybe a zadnu vnutornu jednotku mi neprida. Co a ako sa s tym da robit?

LEGRAND ODPOVEDÁ

Meno: Daniel Strkula

Dátum: 07.11. 2017

Dobrý deň,

skúste pri konfigurácií vypnúť mobilné dáta a ísť len cez Wifi, malo by to pomôcť. 

V prípade ďalších otázok ma kontaktujte priamo na daniel.strkula@legrand.sk alebo na telefónnom čísle +421/2 32 153 624. Daniel Strkula

PRIDAŤ ODPOVEĎ

Odpovede môžu pridávať iba pracovníci spoločnosti Legrand. Ak pracujete v spoločnosti Legrand, prihláste sa prosím.

Zadajte heslo