Chybné zariadenie? |
Meno: Róbert Dátum: 08.02. 2023 Zaradenie: NetatmoPro |
Dobrý deň, kúpil som štartovací balík termo hlavíc Netatmo. Zatiaľ to beriem ako najhoršie rozhodnutie v mojom živote. Inštalovali sme ich tri mesiace po nákupe takže predaj§a je mimo a vrátiť to neviem. Servis na Slovensku - nie je. Tak sa pýtam tu o radu, pomoc. Som laik tak aj píšem. Nauštaloval som hlavíce. Prvé pôrodné problémy časté vybitie batérií (zistil som že nepoužívať nabíjacie (čožéééé???)). Kúpil som 10 ks kvalitných jednorazoviek podľa odporúčaní. Vybili sa takisto rýchlo. Zistil som, že to bude asi ventilom. Síce úplne nové ale zasekávali. Použil som silikové mazivo. Na jednej hlavici problém pretrváva aj keď ventil po stlačení rukou ide hladko. Vymenil som hlavice navzájom v miestnostiach aby som zistil či problém bude vo ventile alebo v hlavici. V hlavici. Kde ju reklamovať a ako? Batéria v nej vydrží max 2týždne a potom hneď je nutné meniť inak to kúri na plný kotol. A to sme chceli ušetriť. No ďakujem pekne. Nové hlavice, kopec batérií, kopec nervov a výsledok nikde.
LEGRAND ODPOVEDÁ |
Meno: Timotej Smolek Dátum: 21.02. 2023 |
Dobrý deň,
reklamovať tovar môžete u predajcu od ktorého ste daný produkt kúpili. Ak ste to zakúpili od našich zmluvných distribútorov nebude v reklamácii problém. Pri reklamácii je dôležité reklamovať celý tovar, čiže obidve hlavice a komunikačnú bránu. Podľa vášho popisu usudzujem, že ste skúšali viacero variánt pre odstránenie problému a zisteniu pravej príčiny. Postupovali ste veľmi správne. Častým problémom býva presne ventil, ale keďže ste skúšali zámenu s inou hlavicou, tak súdim že bude pokazená ona. Môže sa stať, že niektoré hlavice vybíjajú batérie skôr. Ozveme sa vám mailom a problém vyriešime.
V prípade ďalších otázok ma kontaktujte priamo na timotej.smolek@legrand.com alebo na telefónnom čísle +421917866552. Timotej Smolek Tweet